کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9182 | مشاهده و دانلود: 739027384 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/22 | اعضاء: 316597 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استقبال سرد از ویندوز ۸

کاربرانی که نسخه‌های پیش نمایش ویندوز 8 را بر روی رایانه های خود نصب کرده‌اند، می گویند استفاده از این سیستم عامل آنها را چندان هیجان‌زده نکرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ مایکروسافت با تبلیغات فراوان ویندوز 8 را یک محصول انقلابی معرفی کرده، اما امکانات و ویژگی های این سیستم عامل چندان توجه کاربران را به خود جلب نکرده است.

نکته مهم تلاش مایکروسافت برای جلب توجه کاربران گوشی های همراه و تبلت هاست که این روزها به سرعت در حال افزایش است، اما این تلاش ممکن است به گیج کردن کاربران و کاهش کارآیی ویندوز منجر شود و توجه کاربران قبلی به این سیستم عامل را هم کمتر کند.

برخی کاربران پس از نصب ویندوز 8 می گویند تغییری در سرعت بالاآمدن سیستم هایشان یا اجرای برنامه های مختلف به وجود نیامده و علاوه بر این با توجه به تغییرات بنیادین در این سیستم عامل مستلزم فراموش کردن آموخته های قبلی در مورد ویندوز و دریافت آموزش های جدید در مورد این سیستم عامل است.

کاربران میان سال و حرفه ای بیم دارند که مجبور شوند زمان زیادی را صرف یاد گرفتن نحوه استفاده از ویندوز 8 کنند و ممکن است همین مساله آنها را به طور کلی از به روز کردن ویندوزهایشان منصرف کند.

ویندوز 8 از زمان عرضه ویندوز 95 تا به حال مهم ترین نسخه به روز شده ویندوز با بیشترین تغییرات محسوب می شود، اما مشخص نیست با کاهش اهمیت رایانه های شخصی، کاربران گوشی ها و تبلت ها به اندازه کاربران قدیمی تر از این سیستم عامل استقبال کنند.

قرار است ویندوز 8 یک هفته دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11742 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/08/08 تعداد مشاهده: 1952
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1391/08/08 17:52
من هم وقتی ویندوز 8 رو نصب کردم فقط یه صبح تا ظهر طول کشید تا تونستم به ویندوز کاملا مسلط بشم (شامل رابط مدرن، محیط دسکتاپ قدیمی و معروف، فروشگاه نرم افزار مایکروسافت، انواع سرویس های آنلاین مایکروسافت مثل اسکای درایو، میل، مسنجر، تقویم و ...)
و واقعا دل کندن از ویندوز 8 سخت بود برام چون همه چیز دم دسته و به هم وصله اما خب چون تو محیط تست نصب کردم (روی VHD) درنتیجه نشد خیلی بیشتر ازش لذت ببرم
به زودی رو لپ تاپم نصب میکنم و ... خداحافظ ویندوز 7 دوست داشتنی :)
علی اسدی 1391/08/08 17:28
من هم نظر البرز را تایید میکنم اتفاقا ویندوز ۸ خیلی سریع و عالی است
ناشناس 1391/08/08 16:05
باعرض سلام
من الان دوماه است که در کنار ویندوز7 ویندوز8راهم نصب کرده ام ودر این مدت کوتاه کارکردن با ویندوز8 را به ویندوزهای قبلی ترجیح می دهم چون سرعت بالا امدن وکارکردن خیلی بیشتر است .وکار کردن با ان خیلی پیچیده نیست در عرض دو سه روزبه ان می شود عادت کرد وتجربه جدیدی کسب کرد.من ازاین ویندوز جدید راضی هستم وهیچ کدا م از سخنا ن نویسنده راقبول ندارم .شماهم می توانید خودتان تجربه کنید.به شما قول میدهم که چند روز پس ازنصب ویندوز8 وکار کردن با ان دیگرراضی نمی شوید که سراغ xpیا7 بروید.

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
البرز 1391/08/08 13:03
با سلام
بیشتر از 6 ماه است کاربر ویندوز 8 ( ورژن های آزمایشی ) هستم ، هیچکدام از این مواردی که در این متن ذکر شده را قبول ندارم ، بسیار ویندوز عالی و خوبی است ، کار کردن با این ویندوز نهایت 10 دقیقه وقت لازم دارد .
چند سوال : کدام کاربر ها چندان هیجان زده نشده اند ؟ این کاربرا آیا کار بر های اپل نیستند ؟
چرا باید این سیستم عامل به گیج شدن کاربر ها و کاهش کارایی ویندوز منجر شود ؟
چرا باید آموخته های قبلی را فراموش کرد ،؟
خود ماکروسافت و بسیاری از شرکت ها سرعت بالا آمدن سیستم را 10 ثانیه اعلام کردند این کاربرا با چه نوع ساعتی زمان بالا آمدن سیستم را اندازه گیری کردند ؟
به نظر من نویسنده این متن فقط یکی از طرفدار های سر سخت اپل هست که می خواهد مردم را نسبت به این سیستم عامل یدبین نماید .
کاربر 1391/08/08 10:42
کسانی که این مقاله ها رو مینویسن معلوم که اصلا با ویندوز 8 کار نکردن و فقط از روی حدسیات و بد گمانی ها می نویسند .
اگر از کاربرای ویندوز باشین حداکثر یک یا دوروز طول میکشه تا به رابط مدرن جدید عادت کنین .
وقتیم عادت کنین دیگه حاضر نیستین برگردین .
فقط نترسینو امتحان کنید .